發新話題
打印

2009 fourm 生日會

我去唔去得嫁-口-??
`msn;
p00hjai@hotmail.com
xg`,
iampig0_0

TOP

引用:
原帖由 包包;p 於 2009-7-22 04:41 PM 發表
我去唔去得嫁-口-??
參加條件: 必須為失敗論壇會員

咁你係唔係會員?  
我係大BearBear

TOP

引用:
原帖由 南儿 於 2009-7-22 03:02 PM 發表

我住太遠啦∼
去不到∼
其實旺角已經係比較方便了~

唔緊要啦..你睇下下次有冇機會去啦~

TOP

嘿嘿 今年蒲唔蒲頭好呢
我愛手球

TOP

引用:
原帖由 傻貓 於 2009-7-22 09:36 PM 發表

其實旺角已經係比較方便了~

唔緊要啦..你睇下下次有冇機會去啦~
喔∼
有機會的話∼我一定會去咔。。。
你有msn嗎?

TOP

我都應該到
為何成功~因為我們都失敗過
為何失敗~因為最成功的人也失敗過

TOP

引用:
原帖由 日向_昌 於 2009-7-22 11:07 PM 發表
嘿嘿 今年蒲唔蒲頭好呢
出啦~~~~

TOP

去既人:

傻貓
的土
SEXY豐
大話X2
ramborocky
×吸血鬼爵士∮
Nelson
fail
空手道
0301330
kayeva
rainbow5192
franco80k
基斯
乂HD乂
walter_walter
ee
日向
李文淵
don

TOP

我想問, 今次活動要幾多號之前回覆, 同埋幾多號前入錢?
日落西方一片紅,夕陽餘暉照天空.風吹輕撫我的心,百花香氣心裡滲.
香氣淨滌煩心事,相愛無力苦單思.看着花兒飄落時,少女情懷總是詩.

TOP

入場費可不可以到付?
下面叉圖連天空↓

TOP

引用:
原帖由 →彥彥← 於 2009-7-25 12:28 PM 發表
我想問, 今次活動要幾多號之前回覆, 同埋幾多號前入錢?
引用:
原帖由 rainbow5192 於 2009-7-26 01:08 AM 發表
入場費可不可以到付?
最好就報左名之後就盡快入錢~
因為d錢係用黎俾租場錢 @@

如果真係唔方便咁早入錢, 就最好留個言先~
好似5192咁 -v-


最遲幾時報, 越早越好啦 XD
   

TOP

引用:
原帖由 的土 於 2009-7-26 02:20 發表



最好就報左名之後就盡快入錢~
因為d錢係用黎俾租場錢 @@

如果真係唔方便咁早入錢, 就最好留個言先~
好似5192咁 -v-


最遲幾時報, 越早越好啦 XD
你冇限期, d 人真係14號先回覆你架喎.
日落西方一片紅,夕陽餘暉照天空.風吹輕撫我的心,百花香氣心裡滲.
香氣淨滌煩心事,相愛無力苦單思.看着花兒飄落時,少女情懷總是詩.

TOP

引用:
原帖由 →彥彥← 於 2009-7-26 05:23 發表

你冇限期, d 人真係14號先回覆你架喎.
我相信d人唔會咁玩呀的土既...
愛已變了這世界襯衣 哪裡有愛哪裡會有繽紛盛事 沒有你仍不知 愛已變了這世界襯衣 哪裡有你哪裡會有玩意 地點不須介意 願望就是共度夜上海 或是滑著巨浪在大海 與你看過試過到處抱擁相愛 願望就是令月夜靜止 或是讓夢白日下預支 欠缺了你這個世界 ...

TOP

有冇令女先

TOP

引用:
原帖由 tom10304 於 2009-7-26 16:43 發表
有冇令女先
有彥彥同OTO?
日落西方一片紅,夕陽餘暉照天空.風吹輕撫我的心,百花香氣心裡滲.
香氣淨滌煩心事,相愛無力苦單思.看着花兒飄落時,少女情懷總是詩.

TOP

發新話題